WYSZUKAJ NA BLOGU

sobota, 2 kwietnia 2016

Volume Glamour Ultra Curl Mascara- Bourjois- recenzja

Dziś recenzja tuszu mojej ulubionej drogeryjnej marki Bourjois: Volume Glamour Ultra Curl Mascara.
Zacznę może od tego, że jego posiadaczką jestem już od dłuższego czasu, używam go zamiennie z Lash Sensational z Maybelline. Zauważyłam jednak, że mając taki właśnie wybór, o wiele częściej sięgam właśnie po ten z Bourjois.
„Volume Glamour Ultra Curl to nowa, pogrubiająca i modelująca mascara Bourjois.
Najnowsza wersja Volume Glamour wspaniale podkręca rzęsy nadając spojrzeniu tajemniczości. Naturalne woski i guma silikonowa pokrywają równomiernie każdą rzęsę i sprawiają, że staje się ona bardziej wyrazista. Kremowa formuła tuszu gładko ślizga się po powierzchni, a oryginalna, wygięta szczoteczka łatwo rozprowadza produkt i modeluje spojrzenie.”
Tak swoją mascarę opisuje producent.


Osobiście jestem posiadaczką marnych rzęs, nie są ani gęste, ani podkręcone, ani długie, potrzeba mi więc jakiegoś dobrego tuszu, by choć trochę je podkreślić. 

Ten zrobił na mnie ogromne wrażenie. Dlaczego?

Jest trwały, bo wytrzymuje cały dzień bez żadnych poprawek, nie osypuje się i nie kruszy.
Jego aplikacja jest bardzo łatwa i dość szybka, zasługą tego jest zapewne wygięta szczoteczka oraz kremowa konsystencja produktu.

Zgodzę się z tym, że tusz wydłuża, pogrubia i ładnie unosi rzęsy.

Nadaje się zarówno do stosowania na co dzień oraz na większe wyjście(wystarczy wtedy nałożyć dwie warstwy tuszu)
Jeśli taj jak ja, posiadacie niezbyt okazały wachlarz rzęs oraz lubicie bardziej klasyczne szczoteczki w tuszach to ta mascara zdecydowanie się Wam spodoba. 
Cena to ok.38-40zł
Dostępny w każdej dobrej drogerii
Zdecydowanie kupię go ponownie.
Poniżej dodaję zdjęcie, byście mogli zobaczyć, że rzeczywiście z tak niewidocznych niemal rzęs na lewym oku można wyczarować wyraźny, ale jednocześnie naturalny look.


Test mascary Bourjois Volume Ultra Curl




Zapraszam wszystkie moje czytelniczki na mój profil na Insta, gdzie najszybciej dowiecie się o nowych postach.


pozdrawiam




**KONKURS**
Niestety w związku z małą liczbą chętnych w konkursie "Powitaj wiosnę makijażem" zgodnie z regulaminem nie doszedł on do skutku.