WYSZUKAJ NA BLOGU

niedziela, 17 kwietnia 2016

Tradycyjne produkty w nowej odsłonie: balsam pod prysznic i antyperspirant NIVEA





Witajcie, zapraszam dziś na szybkiego posta, w którym przedstawiam dwa nowe (dla mnie) produkty od firmy NIVEA: balsam pod prysznic oraz antyperspirant. Przez długi czas byłam wielką fanką marki NIVEA, głównie produktów do włosów, ale nie tylko..., z wielką ciekawością podeszłam więc i do tych produktów. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na ich temat zapraszam dalej...
 

Zacznę może od tego, że szata graficzna obu tych produktów jest zdecydowanie inspirowana tradycyjnym  kremem NIVEA: całe opakowania granatowe, napisy białe. Jednak nie tylko wygląd nawiązuje do tego kultowego kremu, bo również zapach pozostaje bez zmian, co dla mnie jest ogromnym plusem.
Mam wielki sentyment do zapachu NIVEA, kojarzy mi się on  bardzo pozytywnie: z dzieciństwem oraz z czystością.


 IN-SHOWER BODY MOISTURISER-NIVEA

 Balsam zamknięty jest w 250 ml tubce. Producent zaleca stosować go zaraz po wymyciu ciała żelem pod prysznic. Balsam wchłania się dość szybko, jednak wcieranie go w skórę wcale nie jest takie łatwe, produkt w strumieniu wody ześlizguje się z dłoni, dlatego najlepiej, jeśli nie chcemy marnować produktu,na czas aplikacji zmniejszymy strumień wody lub wyłączymy go całkowicie.
Balsam pachnie jak już wcześniej wspomniałam identycznie jak oryginalny krem NIVEA, na ciele jednak zapach ten jest bardzo delikatny i niestety prawie niewyczuwalny.  Produkt pozostawia skórę fajnie nawilżoną i miłą w dotyku. Stosuję go już od ok. 2 tygodni i muszę stwierdzić, że niestety NIE jest zbyt wydajny, a przynajmniej nie tak, jak bym tego oczekiwała.
Polubiłam ten balsam, ale nie zachwycił mnie na tyle, bym kupiła go ponownie. Niestety.

ANTI- PERSPIRANT PROTECT&CARE NIVEA
Byłam bardzo ciekawa tego produktu, głównie jego zapachu i trwałości. W obu przypadkach nie zawiodłam się. Charakterystyczny zapach kremu NIVEA jest tu bardzo intensywny i mocno wyczuwalny. Co do trwałości: antyperspirant używałam jeden raz z samego rana, i ten jeden raz wystarczył, bym czuła się świeżo przez cały dzień. Jeśli chodzi o minusy produktu, to znalazłam jeden, ale dla mnie bardzo istotny. Nie wiem, czy to wina opakowania, składu czy może sposobu, w jaki aplikowałam antyperspirant,  ale od czasu do czasu antyperspirant dosłownie wysypywał się spod pach brudząc ubranie oraz wszystko dookoła, wprawiając mnie w lekkie poirytowanie. Na szczęście zdarzyło się to na tyle rzadko, że jestem w stanie wybaczyć.
Mimo małej wpadki antyperspirant jest godny polecenia i kupię go jeszcze niejeden raz.

Za zapach, za trwałość i skuteczność oraz trochę z sentymentu...;)

Ciekawa jestem waszych opinii o tych produktach i ogólnie o marce NIVEA...Czy wiecie, że przez długi, długi czas NIVEA  była polską firmą, z fabryką w Hamburgu?
Dociekliwych zapraszam do ciekawej lektury o historii marki NIVEA.

Jak zawsze zapraszam do siebie na Instagram oraz Facebook:)
Pozdrawiam
M@rTi