WYSZUKAJ NA BLOGU

wtorek, 5 kwietnia 2016

April's Wish List czyli na co mam chrapkę w kwietniu


Jak dobrze, że wiosna już nadeszła!  Nareszcie znikną z wieszaka ciężkie kurty i płaszcze,  rękawice i grube papciory. Pora na nowe, pora na zmiany, pora na porządki, na obowiązki, ale i na przyjemności. Dlatego już dziś zapraszam Was na post, w którym pokażę, co jest na mojej wiosennej "wish list".

Jeśli śledzicie mnie na instagramie, to zapewne zauważyłyście, że skupiam się teraz bardziej na pielęgnacji twarzy, uczę się jak zauważać, czego moja skóra aktualnie potrzebuje, starannie dobieram produkty przeznaczone do mojej cery. Jest kilka takich, które mam ochotę zakupić, np.

KOSMETYKI PIXI
  




















































































www.samio.co.uk  
Wiele dobrego się o nich naczytałam, miałam też okazję wypróbować kilka z produktów, w tym miesiącu poluję na tonik,serum oraz maskę błotną, a  tak po prawdzie jestem zainteresowana cała linią.

NOWE SATYNOWE BŁYSZCZYKI BOURJOIS
www.lamode.info

Ostatnio będąc w Superdrugu zauważyłam w szafie Bourjois te właśnie cacuszka, popatrzyłam, powąchałam, sprawdziłam konsystencję, kolory, i jestem pod wrażeniem, pod takim wrażeniem, że raczej na pewno przyjdzie mi kupić niejeden odcień tego mazidła. Na wiosnę będzie jak znalazł!


MAŁA, ALE POJEMNA TOREBKA










Wciąż szukam swojego ideału,po kilku wizytach w TK MAXIE już mniej więcej wiem, jak ma wyglądać torebka, w której będę chodzić w tym sezonie, chcę by była kompaktowa,ale pojemna jednocześnie, najbardziej podoba mi się Proenzena Shoulder Bag/www.net-a-porter.com/
Jest jednak trochę za droga, więc szukam tańszego,podobnego zamiennika.


DREWNIANY ORGANIZER NA BIURKO
 Tak,koniecznie ma być drewniany, osobiście mam już dość plastiku,akrylowych pudełeczek i ozdobnych puzderek,w tym sezonie stawiam na surowe, drewniane dekoracje, które są piękne, solidne i praktyczne zarazem!


KRZESŁO DO TOALETKI

Jestem w trakcie wiosennego przemeblowania i aktualnie szukam fajnego, stylowego krzesła do mojego biurka/toaletki. Najbardziej podobają mi się te drewniane, bardziej w stylu retro, choć te, też są ciekawe, a w dodatku od polskiego producenta!/www.damnet.pl/


Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o moich wyborach;)
Zapraszam Was również na Instagram oraz Twitter, to tam najszybciej dowiesz się o najnowszych postach!
pozdrawiam