WYSZUKAJ NA BLOGU

sobota, 12 marca 2016

MUST HAVE MOJEJ GARDEROBY

Dziewczyny, czy i Was, wraz z nadchodzącą wiosną, nachodzi ochota na wietrzenie i porządkowanie szaf?
Osobiście przeglądam swoją garderobę więcej niż dwa razy do roku, robię to mniej więcej raz na dwa miesiące: coś dodaje, coś odrzucam, przestawiam, przekładam, reperuję i odnawiam. Uważam, że czasami zwykłe porządki pomagają nam odkryć ubrania na nowo. Stara koszula w zestawieniu z nową kamizelką daje wiele nowych możliwości, a przetarte dżinsy, lekko zmodyfikowane i podziurawione na kolanach to przecież aktualny hit sezonu. Jest wiele ubrań,   tzw." klasyków ", które warto zatrzymać w swojej szafie na dłużej, pod warunkiem, że są niezniszczone oraz dobrej jakości. Główną cechą klasyków jest ich PONADCZASOWOŚĆ, bo mimo obowiązujących trendów zawsze będą modne oraz UNIWERSALNOŚĆ, bo dostosowane do typu sylwetki pasują każdemu.
I tak gwoli wstępu chciałam Was zaprosić na posta, w którym pokażę  jak wygląda baza mojej garderoby. Stworzyłam dla Was również pomocniczą listę rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie szafy każdej prawdziwej kobiety. Ciekawa jestem, czy coś byście jeszcze do niej dodały, a może coś jest zbędne?
Niektóre z moich rzeczy pokażę Wam bliżej na zdjęciach. Zapraszam:)


'MUST HAVE' (WG MaRtI)

KOSZULE( BIAŁA, KOLOR,WZÓR)
PŁASZCZ
ŻAKIET
WEŁNIANY CARDIGAN
MAŁA CZARNA
SZPILKI
KOZAKI
DŻINSY
LEGGINSY 
BLUZA SPORTOWA
BUTY SPORTOWE
T-SHIRTY(tzw."BASIC")
SZALE/APASZKI
PERFUMY

Poniżej kilka rzeczy z mojej szafy:



KOSZULA  W PASKI : ZARA

DŻINSY CIEMNE: LEVI'S, DŻINSY JASNE: ZARA

JEDWABNA APASZKA: NO NAME

BLUZA SPORTOWA: GAP
BLUZA OLD-SCHOOLOWA: ADIDAS


BIAŁA KOSZULA: NEW LOOK


PASIAK: GAP
BASIC: GAP


To oczywiście tylko kilka przykładowych rzeczy typu 'MUST HAVE', pamiętajmy, że ubrania, które ubieramy najczęściej powinny być zawsze jak najlepszej jakości, więc najlepsza rada, jaką mogę Wam udzielić: sprawdzajcie metki swoich ubrań, zanim kupicie "super bluzeczkę" sprawdźcie jej skład. Im bardziej naturalny, tym lepiej:)

Ciekawa jestem, jak wygląda wasze ubraniowe 'must-have', czy dodałybyście coś do stworzonej przeze mnie listy?
Zapraszam Was również na mój profil na Facebooku oraz Instagramie oraz na świetnego modowego bloga Gosi, gdzie znajdziecie same super stylówki->http://margarettstylee.blogspot.co.uk/

Pozdrawiam
MarTi