WYSZUKAJ NA BLOGU

wtorek, 9 czerwca 2015

Oczyszczająca maseczka do twarzy SKINICIAN.Recenzja.

Hej kochani, dziś zapraszam Was na recenzję PURIFYING MASK SKINICIAN czyli głęboko oczyszczającej maseczki do twarzy SKINICIAN.






Bardzo lubię sama robić maseczki do twarzy, ale czasami idę na łatwiznę, miałam też ochotę wypróbować czegoś nowego. Po ostatniej wizycie  w TK MAXX wyszłam zaopatrzona właśnie w taką maseczkę. Ale do rzeczy: 
Maseczka zapakowana jest w pudełku,tubka o poj. 50ml wygląda bardzo estetycznie i elegancko. Zapach jest raczej neutralny, bardzo delikatny i przyjemny. 
O masce: jest to produkt głęboko oczyszczający, dający efekt anty-age. Maseczka jest mieszanką glinki zielonej, masła shea oraz ekstraktu z japońskich wodorostów. Jej głównym zadaniem jest eliminacja toksycznych substancji, usuwanie martwego naskórka, rozjaśnienie, wygładzenie oraz zwężenie porów. Maseczka pomaga w walce z nierównomiernym kolorytem skóry. Maskę należy stosować na umytą twarz, zaaplikować sporą warstwę na czoło, nos, policzki oraz dekolt na ok.15 minut. Po tym czasie spłukać dokładnie letnią wodą. 
Moja opinia: maseczkę stosowałam już kilka razy. Efekty jakie zauważyłam od razu to wygładzenie skóry oraz zwężenie porów.  Sama skóra w dotyku jest bardzo gładka i jędrna. Jej stosowanie jest bardzo przyjemne i daje odczucie jakiegoś salonowego zabiegu, dlatego zakwalifikowałabym ją do produktów luksusowych, ze względu na swoją jakość i cenę. I tutaj widzę jedyny minus: maseczka jest droga, jej regularna cena to ok.£20, co jak na maseczkę jest dosyć sporą kwotą. Ja kupiłam ją za niemal połowę ceny, na pewno nie skusiłabym się na jej zakup w cenie regularnej. Uważam, że jest wiele innych świetnych, o wiele tańszych, a dających bardzo podobne efekty maseczek. Wybór jednak należy do Was:-) Dajcie proszę znać w komentarzach, jakie maseczki szczególnie polecacie:)
Pozdrawiam cieplutko, 
M@rTi