WYSZUKAJ NA BLOGU

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Zbiorcze denko 2014

Witajcie kochani, 
Dziś zapraszam Was na zbiorcze denko kosmetków codziennych, typu: żele i mydełka, pielęgnację: kremy, maści oraz jedno serum z TK Maxa, znajdzie się nawet kilka produktów z kolorówki. Nawet nie zauważyłam kiedy nazbierało się tego tak dużo. Jeśli jesteście ciekawi, co ostatnio gościło u mnie w łazience, czy na toaletce, to zapraszam dalej:)
Pielęgnacja:
1. Żele pod prysznic firmy RADOX: różowy grejpfrut i mandarynka- fajne, owocowe, letnie zapachy kupuję w funciaku i na pewno kupię więcej!
2.NIVEA- havaian bliss&oil- luksusowy i egzotyczny, ładnie się pieni, jak jeszcze je znajdę to kupię, cena ok.£1.20.
3.Cussons Pure- wild fruit burst- porzeczkowo- jagodowy żel z funciaka, niestety jakość słaba: przecieka przez palce, słabo się pieni:(
4. Modełko Dove- ogórkowe- IDEAŁ- pięknie kremowe, cudnie pachnące, kupię jeszcze! 
5. Mydełko Carex- truskawkowe- całkiem przyzwoite, ale zapach trochę sztuczny, nie bardzo...
6. Krem do mycia Dove- zielony- sama nie wiem, co o nim myśleć, niby jest ok, ale dla mnie jakby za mało wydajny, chyba już nie kupię, choć uwielbiam jego zapach.
7. Odżywka do włosów Dove- Intensive Care Therapy- mój ostatni ulubieniec, świetny produkt do suchych włosów, kupię!
8. Żel do mycia twarzy Garnier- średniawka, nie kupię
9. AA- odżywczy balsam do ciała z masłem malinowym- długo się z nim męczyłam, by go wykończyć, ładny zapach w opakowaniu, jednak na ciele już całkiem co innego, dziwnie tłusty, dziwna konsystencja, więcej nie kupię
10. Antyperspirant Garnier Mineral - średniak, też się męczyłam, by go wykończyć
11.Vaseline- aloe sensitive- bardzo tani, ale skuteczny, przyjemny zapach, pozytywnie mnie zaskoczył:)
12.Mitchum Advanced Control- świetny! 3x TAK!!
13.Ziaja- krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej-nie zauważyłam efektów, nie skrzywdził, ale też nie pomógł
14.Sudocrem- niezastąpiony, dla każdego, do wszystkiego! 
13. Floslek- żel ze świetlikiem lekarskim i rumiankiem- bardzo fajny żel, niedrogi, wydajny, kupię napewno
14. SKIN LAB- serum z kolagenem- kupiony z ciekawości, lecz nie zauważyłam żadnych efektów po jego stosowaniu:/

Makijaż: 
Loreal true match- n2 vanila- jak zawsze świetny, jeszcze nie raz kupię
Collection- korektor- niezastąpiony, ooo taaak!
Eveline- korektor do brwi- nie, po prostu nie, za darmo go nie chcę...
Maybelline- collosal volume express- smokey eyes- niestety u mnie się nie sprawdził, za to jego brat z serii CAT EYES bardzo przypadł mi do gustu:-)

I to byłoby na dzisiaj wszystko, napiszcie, czy znacie któreś z tych produktów, ciekawa jestem jaka jest wasza opinia na ich temat. Zapraszam Was na mojego Facebooka oraz Instagram:-) Życzę miłego popołudnia! Buziaki!