WYSZUKAJ NA BLOGU

wtorek, 17 czerwca 2014

TOP 5 make up

Witajcie kochani. Na dziś przygotowałam dla Was 5 moich makijażowych ulubieńców, bez których mój makijaż nie ma prawa bytu. Ostatnimi czasy mój makijażowy look wygląda całkiem ubogo, coraz częściej stawiam na naturalny look, czasami mocniej podkreślam usta lub policzki, ale zawsze są to pojedyncze akcenty, nigdy wszystko na raz... Głównie z braku czasu pomijam pewne fazy makijażu, np. modelowanie, rzadziej też aplikuję cienie. Jak to zwykle bywa, z wiekiem zawsze nadchodzą jakieś zmiany, ewoluujemy, pewne rzeczy przestają nam się podobać, zmieniają się gusta i priorytety. Zauważyłam, że teraz bardziej skupiam się na pielęgnacji niż na makijażu, ograniczam go do absolutnego minimum: podkład, puder, róż, tusz i kredka. Zobaczcie moją wytypowaną piątkę;) ZAPRASZAM::)






1-podkład - bourjois healthy mix
2-puder - revlon cs
3-tusz- bell- lady code
4. róż- natural collection- peach melba
5-kredka- une- g02

To są moje codzienne "typki", którymi potrafię wyczarować makijaż nawet na ślepo, to produkty wielozadaniowe, róż możemy przecież użyć jako cień, lub jako delikatny kolor na usta, kredka nie tylko pięknie podkreśli linię wodną, ale również dzięki temu, że zawiera złote, mieniące się drobinki, delikatnie roztarta, posłuży nam jako rozświetlacz lub cień do powiek. Co sądzicie o moim wyborze? 
Sama chętnie poznam wasze " niezłe typki", na których zawsze możecie polegać:) Piszcie w komentarzach:)
Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło o do usłyszenia veryy soon!!!