WYSZUKAJ NA BLOGU

wtorek, 24 czerwca 2014

MAYBELLINE: Dream Pure & Dream Fresh BB Cream - porównanie

Witajcie kochani! Jak wam mijają letnie, wakacyjne dni?:) Lato w pełni: słonko, opalanko, plaża, wakacje... Cokolwiek robicie i  gdziekolwiek jesteście, róbcie to, co sprawia Wam radość, bądźcie z tymi, których kochacie, i na których wam zależy- na resztę szkoda czasu!
W takie słoneczne dni, my kobietki musimy się nieźle nakombinować, by wciąż wyglądać nienagannie, ale też by nie nałożyć na twarz za dużo, bo przecież i tak zaraz spłynie...Z pomocą przychodzą nam firmy kosmetyczne, które wypuściły na rynek kremy typu BB, CC, a nawet DD. Ja dzisiaj porównam dla Was 2 kremy BB, w których jestem posiadaniu, będą to: Dream Fresh BB Cream oraz Dream Pure BB Cream, oba z firmy Maybelline. Jeśli jesteście zainteresowani tego typu postem, zapraszam dalej...

Jeśli chodzi o opakowanie, oba wyglądają niemal identycznie, 30 ml tubki, które różnią się tylko kolorem czcionki. Cena również podobna, waha się od 4-8£, w zależności od drogerii oraz aktualnych promocji..

 I na tym wszelkie podobieństwa się kończą, a zaczynają różnice. Zacznijmy może od filtra SPF, który jest dosyć ważnym aspektem przy zakupie tego typu produktów. Dream Fresh posiada filtr SPF 30, natomiast jego kolega Dream Pure tylko SPF 15. Przeznaczenie tych kremów jest również nieco inne, Dream Fresh ma za swoje główne zadanie dodać cerze blasku, nawilżyć, bez efektu " make-up".Dream Pure natomiast jest określony mianem" Beauty Balm"- którego głównym zadaniem jest zakrycie niedoskonałości. 
Przyjrzyjmy się bliżej, co na opakowaniu obiecuje nam producent. 


Dream Fresh- 8 korzyści:
1. Dodaje naturalnego blasku
2. Upiększa koloryt
3. Ochrona SPF 30
4. Nawilża przez cały dzień
5. Zakrywa niedoskonałości 
6.Bez olejów, nie tłusty
7. Skóra wyraźnie gładsza
8. Zapewnia uczucie świeżości 

Dream Pure - 8 korzyści:
1.Zakrywa niedoskonałości
2. Pomaga niwelować zaczerwienienia
3. Bez zawartości olejów, nie tłusty
4. Minimalizuje widoczność porów
5. Skóra wygląda na czystszą
6. Chroni przed odbarwieniami
7. Nawilża i wygładza
8. Upiększa koloryt cery

Jeśli chodzi o skład obu kremów to również jest on nieco inny. Na pierwszym miejscu w obu na liście znajduje się woda, dalej jednak to już całkiem inna historyja. Najważniejsza różnica w składzie jest jednak taka, iż Dream Pure, w odróżnieniu od kolegi zawiera 2% kwas salicylowy. 
Zapach- słabo wyczuwalny w obu produktach. 

Konsystencja - Dream Pure posiada konsystencję bardziej zwartą i treściwą, Dream Fresh jest bardziej lejący. 


Jeśli chodzi o kolor, mogę się mylić, jeśli tak, to poprawcie w komentarzach, ja widziałam 2 wersje kolorystyczne: light i medium, choć logicznie rzecz biorąc powinna być też wersja dark, lecz ta mnie nie dotyczy, więc nie będę się tutaj rozwodzić na ten temat.


Powyżej na zdjęciu roztarta wersja light- Pure Fresh, niżej wersja medium- Dream Fresh. 

Moja ogólna opinia: 

Lubię te kremy, szczególnie na lato są dla mnie rzeczą "must-have", dziwnie się czuję, kiedy mam na sobie pełny make-up: podkład, puder, etc. Nie mam cery idealnej, mam przebarwienia i niedoskonałości, w lecie jednak nie zwracam na to aż tak wielkiej uwagi. Dlatego dobry korektor ( np. ten z Collection) plus krem BB to dla mnie idealne rozwiązanie na gorące i upalne dni, które na prawdę daje radę. 
A wy co sądzicie o kremach BB? Który z nich bardziej przypadł Wam do gustu?
Jak wygląda Wasz letni makijaż?