WYSZUKAJ NA BLOGU

środa, 7 maja 2014

Wiosenny houl przy kawie- PRIMARK

Witajcie najmilsi! Najdrożsi!
Wiem, że długo mnie tu nie było, co nie znaczy, że zniknęłam na zawsze! Ooo!!
Co to- to NIE! Dzisiaj chciałam Wam pokazać parę drobiazgów, które zakupiłam ostatnio w Primarku. Przegladając szuflady z majtkami i stanikami, stwierdziłam, że muszę nieco 'odświeżyć' moją bieliznę. Poszarzałe staniki i podkoszulki szybko powędrowały do kosza, a ich miejsce zajęły te oto prześliczne zestawy:) Postanowiłam też zainwestować w kilka kwiatowych, kobiecych drobiazgów do włosów, które potrafią odmienić niemal każdy 'look'. Chcecie pooglądać i zobaczyć, co tym razem wpadło mi w oko??
ZAPRASZAM:)


 zestaw: stanik typu bardotka- 4funty, majtki-2 funty
 stanik-7 funtów, majtki-3funty
 biała podkoszulka/ koszulka nocna- 3,5 funta
 Jak wiecie kocham Paryż i zapach J'adore, więc nie mogłam przejść obojętnie:
 T-shirt- 3 funty
 biały podkoszulek- 2/3 funty
 apaszka/chustka/opaska-1,5 funta

I to całe moje zakupowe szaleństwo w tym tygodniu:) Staram się teraz ograniczać nieco z moimi zakupami, odgrzebuję 'stare' ubrania, które okazują się być wcale nie takie stare, tylko schowane gdzieś głęboko w czeluściach szafy..Radzę Wam zrobić to samo..a być może odkryjecie wspaniałe okazy:)
Pozdrawiam serdecznie, buziakiiii, do następnęgo!!!