WYSZUKAJ NA BLOGU

piątek, 4 kwietnia 2014

WOW !! CLINIQUE- promocja w Bootsie!

Witajcie kochani,

Dzisiaj chciałam pokazać Wam, co upolowałam ostatnio w Bootsie. Jeśli jeszcze nie widziałyście lub nie wiecie, aktualnie trwa promocja, w której przy zakupie 2 produktów firmy CLINIQUE otrzymujemy pudełko z miniaturami 6 produktów tejże firmy.
Pokażę Wam,co wybrałam dla siebie:)



Wszystkie produkty znajdują się w metalowym, bardzo kolorowym, wiosennym pudełku.

 Wszystkie zapakowane są w papier, by się nie uszkodziły. Nie posiadam informacji, czy w każdym pudełku znajdują się zawsze te same produkty, pokażę Wam jednak, co ja znalazłam w swoim!!:) Yupiiii!!
 Od lewej:

*HIGH IMPACT MASCARA- 01 BLACK/3,5ML/
*RINSE-OFF FOAMING CLEASER/30ML/
*SUPERBALM MOISTURIZING GLOSS-02 RASBERRY/7ML/
*ALL ABOUT EYES/7ML/
*EVEN BETTER FOUNDATION-04 CREAM CHAMOIS/15ML/
*DRAMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING LOTION/30ML/




A OTO PRODUKTY, KTÓRE KUPIŁAM DLA SIEBIE:

even better solutions
&
claryfying lotion 

Wybrałam akurat te produkty, gdyż tonik aktualnie mi się skończył, a o 3 krokach słyszałam dużo dobrego. Żel na wszelkie niedoskonałości to również coś dla mnie. Jednak na razie nie wystawiam recenzji, gdyż mam te produkty dopiero tydzień, więc jeszcze jest za wcześnie, by coś więcej o nich powiedzieć.

Poniżej zdjęcie mojego bardzo naturalnego makijażu, wykonanego głównie produktami CLINIQUE. Jestem pod dużym wrażeniem tuszu High Impact Mascara oraz malinowego błyszczyku. Podkład Even Better również ładnie się prezentuje.Produkty są świetne i bardzo się cieszę, że mogę je wypróbować:)
Jeśli chcesz dostać swoje pudełko, goń pędem do Bootsa- może jeszcze zdążysz na promocję:)