WYSZUKAJ NA BLOGU

poniedziałek, 31 marca 2014

ziaja med. krem redukujący podrażnienia

Witajcie kochani w ten poniedziałkowy poranek. Mam nadzieję, ze Wasz weekend upływa Wam równie miło jak i mi. Dzisiaj chciałam Was zaprosić na recenzję kremu firmy Ziaja.

ZIAJA MED. KURACJA ŁAGODZĄCA ZMIANY TRĄDZIKOWE. KREM REDUKUJĄCY PODRAŻNIENIA. SPF 15. SERIA:TRĄDZIK RÓŻOWATY





OPAKOWANIE

50 ml kremu mieści się w poręcznej, białej tubce. Dozownik kremu jest niewielki, także krem się nie wylewa.

KONSYSTENCJA & ZAPACH

Konsystencja jest bardzo kremowa, jakby 'budyniowa', bardzo treściwa. Kolor kremu - limonkowy. Bezzapachowy.

WŁAŚCIWOŚCI WG PRODUCENTA

* wyraźnie wzmacnia barierę naskórkową
*obkurcza i uszczelnia ścianki naczynek krwionośnych
*łagodzi zaczerwienienia
*działa rozjaśniająco na naskórek
*skutecznie zapobiega zmianom grudkowo- krostkowym
*obniża nadreaktywność gruczołów łojowych

STOSOWANIE

Krem nanieść na skórę twarzy, szyi i dekoltu, następnie delikatnie wklepać.

CENA &  DOSTĘPNOŚĆ

osiedlowe drogerie
sklep internetowy
cena ok.16-18 zł

MOJA OPINIA

Kremu używam już 2 tydzień i to własnie teraz zauważyłam pierwsze oznaki jego działania.
Skóra twarzy stała się bardziej mięciutka, jakby bardziej elastyczna. Wszystkie przesuszone miejsca się zagoiły. Nie zauważyłam niestety, by redukował jakoś wydzielanie sebum. Krem świetnie się wchłania, nie ma zapachu,co dla mnie jest plusem i świetnie nawilża moją twarz, nie dając uczucia przetłuszczenia. W przyszłości z pewnością przyjrzę się bliżej innym kosmetykom z serii ZIAJA med.