WYSZUKAJ NA BLOGU

piątek, 28 marca 2014

'models own'. spring nails colours!

Witam wszystkich serdecznie w ten dziwny, piątkowy poranek. 
Miała być pielęgnacja, ale będą lakiery.
Przyznam się Wam szczerze, że nie lubię o nich pisać i nie lubię o nich czytać.
Wzorki, lakierki, kolorki- to po prostu nie dla mnie. Nigdy nie znajdowałam przyjemności w malowaniu paznokci, a to chyba dlatego, iż jestem dość niecierpliwą osobą, denerwuje mnie czekanie aż zaschną, denerwuje mnie to, że lakier na moich paznokciach wygląda ładnie tylko jeden dzień, a później ..ehh..szkoda pisać...
Ale, ale.. nie znaczy to, że ich wcale nie malują, etc.. po prostu NIE LUBIĘ TEGO ROBIĆ.
Ostatnio będąc w Bootsie natrafiłam na fajną promocję lakierów nieznanej mi do tej pory firmy:
'models own'.
Skuszona promocją (bo jak tu się nie skusić, jeśli cena aż razi cię po oczach, a kolory piękne!) zakupiłam aż 2! 
Po ich użyciu diameteralnie zmieniłam zdanie o lakierach.
Kolory, które wybrałam to:


GRAPE JUICE SCRATCH N' SNIFF
&
BUBBLE GUM NP 154



GRAPE JUICE ( Z LEWEJ) & BUBBLEGUM( Z PRAWEJ)



jedna warstwa nałożona na 'szybkacza' na potrzeby posta;)



jedna warstwa nałożona 2 dni temu








Zdjęcia, które dodałam są w ogóle nie obrabiane, kolory też nie są zmieniane. 'bubblegum' nałożyłam przed chwilą na potrzeby posta-jedna warstwa lakieru. 
Natomiast 'grape juice' trzyma się już 3 dzień, i jest to też tylko jedna warstwa.
Ja jestem pod ogromnym wrażeniem tych lakierów, trzymają się bardzo długo i tylko raz pomalowane paznokcie dobrze wyglądają. Dwie warstwy dają już perfekcyjne wykończenie.
Co o nich sądzicie? Miałyście już kiedyś lakiery 'models own'??