WYSZUKAJ NA BLOGU

środa, 12 marca 2014

FALL IN LOVE: PODKŁAD BOURJOIS HEALTHY MIX

Hej wszystkim!
Witam w kolejnym poście z serii 'fall in love'.
Dzisiejszym bohaterem odcinka jest słynny, kultowy już podkład

BOURJOIS Healthy MIX



Bałam się trochę tego ' healthy glow', bo moja skóra sama w sobie jest już błyszcząca...ale przecież tyle youtuberek i blogerek nie mogło się mylić! 
Postanowiłam rozwiać swoje wątpliwości i zaspokoić swoją ciekawość. Poleciałam więc do Superdraga no i mam swoją butelkę;)
Mój typek jest w odcieniu 52- vanilla(jest to  jeden z sześciu dostępnych odcieni).Podkład  wzbogacony jest w ekstrakty z owoców moreli, melona oraz jabłka. To chyba one sprawiają, że produkt ten, tak pięknie pachnie. Wbrew pozorom to też jest ważne, gdyż zapach ten otula naszą twarz i od czasu do czasu w ciągu dnia jest też wyczuwalny.
Jeśli chodzi o konsystencję: jest dosyć lekka i  rzadka, produkt łatwo stapia się z naszą skórą, sprawiając, że staję się ujednolicona i rozświetlona zarazem. Nie podrażnia, nie zatyka porów. Jeśli chodzi o krycie, to powiedziałabym, że jest ono średnie, z możliwością nałożenia dwóch warstw, które na twarzy nadal będą wyglądać naturalnie.
Poręczne, szklane opakowanie z pompką sprawia, że stosowanie tego produktu to czysta przyjemność!






Kto już testował? Podzielcie się proszę swoimi opiniami;)
Czy znacie może podkład, który szczególnie polecacie do cery z niedoskonałościami?