WYSZUKAJ NA BLOGU

piątek, 7 marca 2014

BOURJOIS! FALL IN LOVE-POWDER & PARIS!


Witajcie kochani,

Dzisiaj drugi post z serii "Fall in Love''.
Jak już dowiedzieliście się z poprzedniego posta, pierwszą miłością był przepiękny róż 'Ashes of Roses'.
Dziś z kolei chciałam Wam przedstawić kolejnego 'niezłego typka', przed Państwem:

HEALTHY BALANCE- UNIFYING POWDER




Przyznam się bez bicia, że nie mam pojęcia, jaki odcień tego pudru posiadam. Zdarłam nalepkę z tyłu przy pierwszej lepszej okazji, wiem jednak na pewno, że odcień jest jednym z jaśniejszych z całej gamy kolorystycznej.
'Niezły typek'- jest pudrem matującym, ale też rozświetlającym. Jego główne zadanie to ujednolicać naszą cerę. Uwierzcie lub nie-takie połączenie jest możliwe! Sprawdziłam na własnej skórze-działa!
Pozostawia wykończenia matowe, lecz nie jest to płaski mat, z którym często mamy do czynienia przy tego typu produktach.
Na twarzy wygląda bardzo naturalnie.
Zapach owocowy-  jak dla mnie pachnie jak Nestea brzoskwiniowa:)
Opakowanie plastykowe z lusterkiem, dosyć trwałe.
Cena: ok.8-10 funtów

Serdecznie polecam,


P.S. Powiem Wam w sekrecie, że ostatnimi czasy bardzo,ale to bardzo często coś mnie urzeka, coś zachwyca...
Są to ludzie, czasami zwierzęta, czasami jakieś wydarzenie czy film. Są to takie rzeczy, które chciałabym zapisać w pamięci już na zawsze, nigdy ich nie zapomnieć...Czasami mam wtedy łzy w oczach, czasami śmieję się głośno, a czasami po prostu cichutko przechodzę obok i cieszę się tą chwilą- cieszę się, że to właśnie mnie to spotkało:)
Podobnie było z jednym filmem Woody'ego Allena, za którym tęskniłam- "Midnight in Paris".  Obejrzałam go już po raz drugi,czy nawet trzeci, tak bardzo pragnęłam ponownie przenieść się w klimat lat 20 .
 Odleciałam kompletnie...ta muzyka, ta atmosfera, te uliczki..
to po prostu Paryż!







PARIS 
Je suis tombé en amour avec vous!