WYSZUKAJ NA BLOGU

poniedziałek, 10 lutego 2014

Ulubieńcy przełomu stycznia i lutego. Dużo zdjęć.

Witam Was kochani po małej przerwie, dużo się ostatnio u mnie dzieje.. tak wiele, że na blogowanie nie starcza po prostu czasu. W ostatnich miesiącach wpadło mi w ręce sporo świetnych kosmetyków, które zasłużyły nawet na miano ulubieńców.
Serdecznie zapraszam.


ULUBIEŃCY: STYCZEŃ/LUTY


głęboko oczyszczająca błotna maska do twarzy/Superdrug/cena ok.3-4 funty



Świetnie oczyszcza, zwęża pory, sprawia, że skóra twarzy staje się bardziej elastyczna i gładka.
Maseczka ta jest dowodem na to, że nie trzeba wydawać dużo pieniędzy na maski: te z niższej półki cenowej też nieźle sobie radzą.

 maska 3 w 1/ THE BODY SHOP/8 funtów
zawiera płatki owsiane, glinkę oraz miód

 Przede wszystkim piękny zapach: świeży i słodki zarazem. 
Opakowanie pozwala wydobyć kosmetyk do samego końca.
O samej maseczce i jej właściwościach: maseczka sama w sobie ma oczyszczać, wygładzać oraz nawilżać naszą twarz. Jest przeznaczona do cery suchej oraz normalnej. Ja posiadam cerę mieszaną/ tłustą i też jestem zadowolona z efektów. Skóra po niej jest wyraźnie wygładzona, jakby bardziej jednolita, nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego nawilżenia, ale jeśli chodzi o oczyszczenie to jest w sam raz. Skóra nie jest zaczerwieniona, czy podrażniona.
Sama konsystencja maski jest rewelacyjna: nic nam z twarzy nie spada i nie spływa: wszystko ładnie się trzyma. 

podkład w kremie Celebre/ 11 funtów




Idealny podkład dla cery tłustej/mieszanej. 
Mój odcień to Medium 1. 
Jak widzicie na ręce jest bardzo kremowy, łatwo się go aplikuje- ja robię to gąbeczką i z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona.
Podkład pozwala stopniować krycie, w miejscach, gdzie potrzebujemy coś zamaskować spokojnie możemy nałożyć dwie warstwy podkładu i wciąż efekt będzie wyglądać naturalnie.
Produkt jest bezzapachowy.
Podkład Celebre to zakup miesiąca stycznia .
Na 100% kupię kolejne opakowanie!

fluid matujący under 20/effect perfect cover

 Dorwałam ten podkład na niezłej promocji w TESCO- zapłaciłam za niego niecałe 10 zł, wzięłam po prostu z czystej ciekawości. Jakże miła niespodzianka spotkała mnie później...dokładnie pamiętam pierwszą aplikację tego produktu:)Kto go już stosował to wie, co mam na myśli:)...
To, że podkład ten ma nieziemski, owocowy zapach.
Jeśli chodzi o krycie to powiedziałabym, że jest ono średnie, podkład nie uczyni naszej twarzy nieskazitelnej, ale z większością  niedoskonałości  sobie radzi. Matuje, a i owszem, jednak ja i tak po 4 godzinach święcę się jak latarnia morska;p
Opakowanie jest wygodne i higieniczne, bo produkt posiada pompkę. Jedyny minusik, że nie widać, ile jeszcze produktu pozostało w środku. Podkład ten nie sprawdzi się raczej na większe, ważne wyjścia, ale do codziennego stosowania to produkt idealny.

the balm-hot mama blusher/14$



Wielkie WOOW!
opakowanie: wygodne!
aplikacja: przyjemna!
pigmentacja: wspaniała!
kolor: nieziemski!
Tak mogę opisać Wam ten produkt. 
Zakochałam się w nim od pierwszego użycia i basta!

 korektor revlon photoready/ 9 funtów


 Gdyby nie jego dość wysoka cena byłby produktem idealnym: fajna, kremowa konsystencja, która zapewnia świetne krycie wszelkich niedoskonałości. Stosowałam go pod podkład na okolice wokół nosa oraz pojedyncze niedoskonałości. Jego żółtawy odcień sprawia,że świetnie kryje zaczerwienienia. Pod oczy się niestety nie nadaje, jego konsystencja jest zbyt treściwa i z pewnością podkreśli wszelkie zmarszczki.
Opakowanie bardzo wygodne: w postaci sztyftu, sam produkt - wydajny. Już mi się skończył, ale byłam z niego bardzo zadowolona. Kupię ponownie.

nivea/soft rose/ 1 funt


Pomadka pielęgnująco- nawilżająca. Nivea-niezawodna !
Znalazła sobie domek w kieszeni mojej zimowej kurtki i siedzi tam już długi czas:)

kremowa baza pod cienie AVON/ ok. 20zł




 opakowanie(słoiczek)-  pozwala na łatwą aplikację produktu
kremowa konsystencja
nadaje powiekom delikatny, zdrowy odcień
(ja czasami nawet rezygnuje z aplikacji cienia, bo tak świetnie wygląda sama na powiekach)

Na koniec pokażę Wam jeszcze mój hit, dzięki któremu w mojej szufladzie już na zawsze(mam nadzieję!;p) zapanuje ład i porządek!




Jak tam Wasi ulubieńcy? 
Coś Wam wpadło w oko?
Pozdrawiam Was cieplutko  i zmykam szukać jakiegoś ciekawego filmu na dzisiejszy wieczór.
Może wy polecicie mi coś ciekawego i niebanalnego?
Czekam na Wasze propozycje:)
Do następnego!!PAA!