WYSZUKAJ NA BLOGU

poniedziałek, 20 stycznia 2014

BAKALLAND VS. JORDANS- bitwa o jakość!

Witajcie serdecznie,

Dziś kolejny post z serii JEDZENIE.
Chciałam dziś dla Was porównać moje ulubione  musli dwóch firm: Bakalland i Jordans.


Od razu może napiszę, że absolutnie nie jest to żaden post sponsorowany, są to po prostu produkty, które sama lubię i kupuję. Pierwsze pod lupę pójdzie
Chrupiące Musli- 5 bakalii
(żurawina, migdał, morela, orzech laskowy i rodzynka) firmy Bakalland. Zakupiłam je w polskim sklepie za 1,69funta, dajcie mi proszę znać, ile kosztują one w Polsce. Opakowanie zawiera 230 g. Osobiście nie przepadam za rodzynkami, więc gdyby nie one, byłby to idealny mix bakalii dla mnie. Ale są tacy, którzy je uwielbiają więc..no cóż...pozostało mi je po prostu powybierać;-)


Jeśli chodzi o opakowanie to jest ono dosyć wygodne, tekturowe, w środku znajduje się mniejszy woreczek z całą zawartością. A co mamy wewnątrz?
No właśnie...może przyjrzyjmy się bliżej składowi tej mieszanki:-)
musli chrupkie-83%
bakalie-17%

tak wyglądają musli, przesypane do miseczki
Mmm..całkiem całkiem;)

Konkurentem polskiej firmy  będzie angielska
Jordans 'Crunchy Oat Granola'

Przyjrzyjmy się bliżej tej paczuszce.


Jeśli chodzi o opakowanie jest całkiem praktyczne i duże, bo mieści aż  770 gramów płatków za cenę ok. 3 funtów. 
Co bardzo mi się spodobało to fakt, iż jest ono przezroczyste w niektórych miejscach, więc spokojnie przed zakupem można sobie podejrzeć jak płatki się prezentują.
Tutaj możecie zobaczyć je z  bliska...


Zerknijmy jeszcze na skład...
 musli chrupkie- 65 %
suszone owoce- 15%
miód-1%

PORÓWNANIE wg M@Rti
  1. cena: tutaj zdecydowanie faworytem jest firma Jordans- za ok. 3 funty mamy aż 770 gramów produktu (+1 J/0 B)
  2. opakowanie- myślę, że oba opakowania są w porządku(+1 J/+1 B)
  3. skład- tutaj zdecydowanie wygrywa Bakalland,ze względu na wyższą zawartość bakalii (0J/+1B)
  4. dostępność- na tym samym poziomie(+1 J/+1B)
  5. konsystencja- dla mnie zdecydowanie wygrywają Jordansy,  ze względu na to, że ich owoce są większe oraz  musli jest rzeczywiście bardzo crunchy, natomiast w Bakallandzie są to takie bardziej "okruchy".
  6.  To oczywiście rzecz gustu;)(+1J/)B)
  7. smak- oba tak samo pyszne i zdrowe!!(+1J/+1B)

Podsumowanie punktowe:

 Jordans-5 punktów
Bakalland- 4 punkty

And the winner is...

!!!


Na koniec dodam, ze oba produkty lubię i polecam wszystkim, a całe to porównanie to tylko i wyłącznie moja osobista opinia .
Pozdrawiam i życzę 'smacznych' snów:-)