WYSZUKAJ NA BLOGU

sobota, 9 listopada 2013

Energia i blask- idealne serum na jesienne dni - moja nowa lova

Witam!

Dziś zapraszam na recenzję rozjaśniającego serum firmy Nature's Gate . Jest to firma amerykańska, która zajmuje się produkcją  naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych. Natrafiłam na nią przypadkiem i przy okazji zakochałam się własnie w tym produkcie. 
Ale do rzeczy...
Jak chyba większość z nas, w okresie jesiennym zmagam się z poszarzałą i "zmeczoną" skórą twarzy. Po zmyciu makijażu wyglądałam troche jak zombie: sińce pod oczami, ziemisty kolor skóry, zero blasku i energii. Postanowiłam więc  poszukać produktu, który poradzi sobie z tymi problemami.

Lemon Skin Brightening Serum for day & night

 


*normalizuje koloryt skóry
*widocznie  niweluje przebarwienia
*dodaje skórze wyraźnego blasku
*mieszanka cytryny, mandarynki japońskiej, lukrecji oraz morwy
* cena:  26,49$
* pojemność: 32 ml







Produkt zapakowany jest w ładne, matowe pudełko z dołączoną ulotką zawierającą opis innych produktów tejże firmy. Samo serum mieści się w eleganckiej, również matowej buteleczce z pompką.
 Aplikacja, jak już sie domyślacie jest niezwykle prosta i przyjemna: jedna pompka na całą twarz i już! 
Zapach jest powalający: świeży, rześki i owocowy (czuć głównie mandarynkę i cytrynę)

Działanie: serum stosuję już ok. 3 tygodni, niemal codziennie, rano i wieczorem. Nakładam je nie tylko na całą twarz, ale również na szyję, dekolt oraz dłonie. Produkt szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości na skórze. Jakiegoś super widocznego rozjaśnienia skóry twarzy jeszcze nie zauważyłam, jednak mam wrażenie, że jest ona dużo bardziej promienna niż wcześniej.
Sekret tego serum tkwi w jego regularnym stosowaniu.
Znacie chyba wybielające właściwości cytryny- efekty sa widoczne,ale dopiero po jakimś czasie...więc stosuję je codziennie, a moja skóra z każdym dniem nabiera zdrowego blasku.
Samo używanie tego produktu to  dla mnie czysta przyjemność!




Dajcie znać, co sądzicie?  
Znacie może jakieś produkty firmy Nature's Gate?
Jeśli nie, a jesteście zainteresowani to zapraszam na ich stronkę:
Natures Gate

Zapraszam  też wszystkich  chętnych , czyli nowych i dotychczasowych czytelników na rozdanie, które trwa do końca listopada. Do wygranią sa świetne produkty . Zobaczcie sami!




Jesienne rozdanie - KLIK


Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie, trzymajcie się cieplutko;-)