WYSZUKAJ NA BLOGU

wtorek, 8 października 2013

Nowość : płyn micelarny B.Pure


Właśnie zakupiłam mój pierwszy płyn micelarny .Wybrałam firmę B.Pure z Superdraga.
Produkt jest tani: jego cena to ok. 2-3 funty.


Jest to prudukt typu 3 w 1:
- zmywa makijaż
-tonuje
- przywraca naturalne pH skóry

 Ma BARDZO delikatny zapach.




 Moja opinia :

Dozowanie produktu jest OK, wygląd butelki też na plus, wygląda schludnie i czysto, a przez to,że butelka jest przezroczysta ,widzimy, ile produktu zużyłyśmy i ile jeszcze zostało.
Płyn dobrze zmywa makijaż, nawet makijaż oczu.
 Piszą, że płyn jest idealny dla każdego typu cery, nawet dla tej najbardziej wrażliwej.
Moja, mimo,że tłusta i problematyczna, jest też wrażliwa, i mogę powiedzieć, że po pierwszym zastosowaniu moja twarz była jakby ściągnięta, a w okolicach oczu skóra bardzo piekła. Przy kolejnych zastosowaniach tak już nie było, ale nieprzyjemny początek przygody z tym produktem zapadł mi w pamięci..
Oprócz tego płyn pozostawia na skórze dziwną, tłustą powłoczkę i daje uczucie lepkości skóry, czego bardzo nie lubię..



Oczywiście produkt ten działa tak na moją skórę (mieszana/ tłusta) Może Wasza skóra zareaguje na niego inaczej..Ja jednak mam co do niego mieszane uczucia i raczej jestem na NIE.
Nie kupię go ponownie.

A WY co myślicie? Miał już ktoś? Co o nim sądzicie?