WYSZUKAJ NA BLOGU

sobota, 14 września 2013

Nowość w mojej kosmetyczce: Sleek Brow Kit

Witajcie!

Zapraszam na krótki post ze Sleek Make Up Brow Kit w roli glównej:)







Małe, zgrabne i solidne pudełeczko, które tu widzicie to
 profesjonalny zestaw do stylizacji brwi.
Zestaw zawiera wosk pigmentowany, cień, 2 małe pędzelki do aplikacji, pensetkę oraz lusterko.



Cały zestaw jest bardzo przyjemny w stosowaniu, wystarczy minutka lub dwie, by nasze brwi nabrały odpowiedniego kształtu i koloru.

Stosowanie produktu jest banalnie proste: najpierw oceniamy stan naszych brwi. Jeżeli mamy jakieś odstajace włoski, po prostu je wyrywamy, następnie skośnym pędzelkiem nakładamy wosk. Na końcu profilujemy brwi za pomoca cienia. Tak przynajmniej sugeruje nam producent, ale to, w jaki sposób i w jakiej kolejności to zrobimy, zależy wyłącznie od NAS.



  • produkt nie jest testowany na zwierzętach
  • termin przydatności: ok.18 miesięcy od daty otwarcia produktu
  • cena 8/9 funtów
Moje wrażenia:
Przyznam się: nie byłam, nie jestem i już raczej nie będę ekspertem w dziedzinie brwi, ale jedno wiem  na pewno:
 ten zestaw zasługuje na uwagę!
Po pierwsze : rano, kiedy czas jest moim wrogiem nr 1- ten produkt sprawdza się idealnie- ujarzmia  moje brwi dosłownie w jedną minutkę;)
Po drugie: jakość! -nic się z nim nie dzieje przez cały dzień: nie osypuje się i nie ściera.
Po trzecie: gama kolorystyczna- ja mam najjaśniejszą wersję, ale jest ich w sumie cztery , więc każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie:)






Produkt polecam w 100%

 (szczególnie dla tych, którzy są  laikami w dziedzinie brwi oraz dla tych, którzy narzekają na brak czasu)

Zapraszam  też na trwające rozdanie na moim blogu. 
Do wygrania super nagrody:)


Pozdrawiam i życzę udanego, pełnego wrażeń weekendu:)