WYSZUKAJ NA BLOGU

czwartek, 12 września 2013

Czwartki z AVONEM: Magix Face Perfector i Ultra Glazewear Lip Gloss.Inspiracje z katalogu.



Witajcie,
Jak zwykle w czwartek post z Avonem w roli głównej. Kosmetyki z tej firmy zamawiam już od kilku dobrych lat, kiedyś w Polsce, a teraz w UK. Mam swoją osobistą konsultantkę- Anię, która zawsze ma coś dla mnie w zanadrzu, pochowane na tyłach bagażnika w tych swoich pudełkach. U niej zawsze wypatrzę jakąś fajna ofertę i /lub jakiś super kosmetyk w okazyjnej cenie.
Tym razem wybrałam dla siebie dwie rzeczy:

AVON  magix face perfector 





Produkt ten zastąpił zdenkowaną już bazę pod makijaz z Catrice. Przyznam się szczerze, że nie wiązałam z tym produktem jakichś większych nadziei, a jednak spełnił je nawet z nawiązką. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył:) 
Konsystencja dosyć gęsta- bardzo mi się to podoba, bo pozwala dokładnie dozować ilość, jaką chcemy wycisnąć z tubki. Zapach określiłabym jako przyjemny, po nałożeniu nie czuć go wogóle. Ogólny efekt jaki obiecuje producent zostaje w 100% spełniony: twarz jest wyraźnie wygładzona,a pory mniej widoczne.
Posiada SPF 20.
Produkt z pewnością kupię ponownie:)


AVON ultra glazewear lip gloss


tak wygląda błyszczyk na ręce (delikatnie rozmazany)

tak wygląda błyszczyk na ustach
Dla mnie błyszczyk to tylko błyszczyk, najważniejsze to żeby nie pozostawiał uczucia lepkości na ustach, bo tego nie znoszę . Ten na szczęscie tego nie robi:)  Szukałam czegoś w kolorze naturalnym, wybrałam więc wersję "nude" i jestem zadowolona:)  Błyszczyk nie posiada jakiegoś szczególnego zapachu.

Kolejny katalog jest już w moich rękach, a wygląda on tak:



Poniżej wszystko, co mnie zainteresowało..

1. Zestaw "eye pack" z nowym tuszem Mega Effects


2. Kredki do ust

3.SuperShock Eyeliner


4. Świateczne paletki cieni: 
wersja "Nude" i "Metallics"




5.Woda perfumowana For Away Bella

6.Zestaw kremów Vitale 25+


7.Skin Corrector
8.Spray prostujący włosy
9.Zestaw do pielęgnacji ciała SSS
10.Mydełka w płynie
11.Piżamka

12.Lexa bag



Czy coś Wam się spodobało?
A może sami macie juz jakieś "pewniaki" z Avonu, które na stałe zagościły u was w kosmetyczce?

Zapraszam WAS na trwające rozdanie na moim blogu:)Do wygrania fajne nagrody!



Pozdrawiam