WYSZUKAJ NA BLOGU

sobota, 10 sierpnia 2013

Moja pielęgnacja stóp latem

Cześć wszystkim!

Dziś pomyślałam o szybkim poście dla WAS o własnie takiej tematyce. Zapraszam zainteresowanych:)

 W tym momencie umila mi czas:

http://www.youtube.com/watch?v=TrxmhbNKCXM&list=FLpTqOxINJsW-TbpZENxZwSw


Moja pielęgnacja stóp w okresie letnim jest bardzo prosta i szybka. Opieram ją głównie na trzech produktach. Wszystkie dostępne są w Avonie. Wyprzedzę pytanie: nie- nie jestem konsultantką, po prostu je zamówiłam, lubię je, pięknie pachną i się sprawdzają:) 





 Stopy sa naszą wizytówką, szczególnie latem, kiedy przez wiekszośc czasu są odkryte i wystawione na światło dzienne..
Warto właśnie w tym okresie zainwestować w dobry krem pielęgnacyjny, scrub oraz jakikolwiek odświeżacz/ spray do stóp.

Ja w tym roku postawiłam na Avon- zupełnie przez przypadek, produkty kupiłam tanio,a na efekty nie musiałam długo czekać:)
Wystarczyło reguralne ich stosowanie,a stópki aż  same "uśmiechały" się do wszystkich:)

Do rzeczy:

Pierwszy produkt to OVERNIGHT RENEWING CREAM- czyli krem odnawiający na noc. Baardzo przyjemny w stosowaniu. Posiada piekny zapach, a nasze stopy w nocy są jakby "otulone" niewidzialną, ochronną powłoczką. Rano są miękkie i miłe w dotyku.




 Kolejny produkt z tej samej serii to ALL IN ONE PEDICURE
Jak dla mnie jest to po prostu scrub do stóp. Produkt wmasowujemy w suche, czyste stopy, po kilku minutach zmywamy i osuszamy. Następnie aplikujemy krem;) Produkt najlepiej stosować wieczorem- tak poleca producent;)


Kolejny produkt to COOLING SPRAY
 - czyli chłodzący spray o zapachu sorbetu z papai.
Dla mnie spray chłodzacy do stóp na lato to rzecz niezbędna.
Czesto mam problem z tzw." gorącymi" stopami, wieczorem nie mogę zasnąć, bo po prostu aż mnie pieką i nie ważne co bym robiła-zawsze jest mi w nie gorąco. Taki spray daje mi tymczasową ulgę. Używam go po kapieli lub prysznicu, czasem w pracy oraz przed spaniem. Ten szczególnie polecam, głównie ze względu na zapach: przepiekny!


Ostatnim już produktem- niezbędnym na LATO  jest tarka do stóp.
O mojej tarce z SOAP & GLORY możecie poczytać w moich  "Ulubieńcach przełomu maja i czerwca". Tutaj recenzja->KLIK




 

Jakie są Wasze ulubione produkty do pielęgnacji stóp?

Znacie jakieś sprawdzone, domowe sposoby na piękne stopy? 

Czekam na Wasze propozycje:)

Pozdrawiam,
M.