WYSZUKAJ NA BLOGU

czwartek, 8 sierpnia 2013

Czwartki z AVON-em_ INSPIRACJE

Nie wiem czemu, ale zawsze miałam jakiś sentyment do firmy Avon.
Kosmetyki same w sobie nie są może jakieś rezwelacyjne, ale w całym katalogu zawsze znajdzie się coś ciekawego. Czasem jest to coś pachnącego, czasem coś o pieknych kolorach, czasem jakis fajny pomysł na prezent..
Jeśli jesteście ciekawi,co zainspirowało mnie w tym katalogu..

ZAPRASZAM!

AVON UK_ broszura 14/ 2013

O katalogu:

Pierwsze, na co tak naprwadę zwróciłam uwagę, to fakt, że jest duużo kolorówki i parę fajnych nowości do makijażu.
 Niestety ceny "promocyjne"/ czyt. regularne- nie są jak dla mnie zbyt kuszące, nie postarali się za bardzo w tym katalogu:(
...no i jak zwykle: za dużo świecących cacek: kolczyków i śmiesznych naszyjników- uff

Było jednak kilka rzeczy, które mi się spodobały:)




 W małej ulotce promocyjnej, tzw. CLEARANCE SALE zaciekawił mnie EXTRA LASTING EYLINER PEN, dostepny w kolorze brązowym i czarnym
 ...oraz MEDDITERRANEAN OLIVE OIL HYDRATING FACE MASK- czyli śródziemnomorksa maseczka do twarzy z oliwą z oliwek oraz MEDITERRANEAN OLIVE OLI REVIVING FACIAL GOLD GLOW GEL-  czyli rozświetlający/ odżywiający żel do twarzy( też z oliwą z oliwek)

 Na samy poczatku katalogu- piekna torba LIPSY LONDON- fajna na plażę,zakupy czy niezobowiązujące wyjąście z psiapsiółami,  możemy ją nabyć za 15 funtów, jeżeli wydamy min. 10 funtów na zakupy ze stron 6-51 ( a jest to głównie kolorówka)
 Kuszące kolory błyszczyka do ust- ULTRA GLAZWEAR LIP GLOSS:
ICED PINK & TICKLED PINK- suuuper!!
 Jak dla mnie bomba!- szkoda, że zjadam te błyszczyki...
 Następna fajna rzecz, a na ta to na 100% się skuszę:
TRUE COLOUR EYESHADOW QUAD- odcień emerald cut

  POMYSŁ NA MAKIJAŻ Z TYMŻE CIENIEM;)
 Od jakiegoś czasu mam ochotę na ten podkład :  IDEAL FLAWLESS INVISIBLE COVERAGE FOUNDATION, mysle o tych dwóch odcieniach: creamy natural oraz nude

 coś dla naszych paznokci: PEARL SHINE
OPAL TOP COAT- co sadzicie o takim kolorze?


Wg mnie najpiękniejszy zapach z AVONU 

 ten tez jest całkiem niezły:
 only imagine
 LONDRINA RING
 AVON GLOW MARBLEISED LIP GLOSS
Co sądzicie o moich propozycjach?
Czy coś się Wam spodobało?

Pozdrawiam!
Dobrej nocki! Ahoj!