WYSZUKAJ NA BLOGU

środa, 19 czerwca 2013

Ulubieńcy przełomu maja i czerwca plus projekt denko z recenzją. ZAPRASZAM

Cześć dziewczyny!(i chłopaki?)


Dzisiaj post z ulubieńcami ;) Nazbierało się ich trochę, więc od razu przechodzę do pokazywania.


 Zacznę od projektu denko. 

Pierwszym kosmetykiem, który dosłownie dzisiaj rano wykończyłam jest delikatny żel do mycia i demakijażu twarzy firmy Avene. 



            Od dziś jest to mój kosmetyk nr 1Posiada kremową konsystencję i jest niezwykle delikatny. Przeznaczony jest do cery mieszanej, przetłuszczającej się. Posiada przyjemny zapach, delikatny i absolutnie nieagresywny.Butelka bardzo wygodna- dozuje taką ilość kosmetyku ile potrzeba.         Pojemność to 200 ml- produkt bardzo wydajny. Przy moim stosowaniu dwa razy dziennie miałam go ok. 3-4 miesiące.Co dla mnie najważniejsze- jest to produkt bardzo łagodny: na bazie wody termalnej (aż 89%) a tego moja skóra teraz najbardziej potrzebuje. Na wizażu jest wiele kontrowersyjnych opinii na jego temat: KLIK. Poczytajcie i porównajcie. Opinie oczywiście zależą jaką cerę posiadamy i czego wymagamy od produktu. Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. Jedyny minus jaki znajduję to oczywiście cena, mogłaby być trochę niższa..Czy kupie go ponownie? Moja odpowiedź: Na 100 % TAK.

 Kolejny zdenkowany produkt to

krem matująco- nawilżający z Lirene.


Jeśli miałabym opisać ten krem jednym słowem to byłoby to słowo:     wystarczający
Pojemność kremu to standardowo 50 ml, posiada filtr SPF 5- czyli trochę za niski
  Zapach ma przyjemny i świeży
cena  przystępna, bo. ok 16 zł 
 Nie daje efektu "wielkiego WOW" na twarzy
 matuje średnio a nawilża dostatecznie
 nie wiem, czy kupię go ponownie

MOI ULUBIEŃCY - MAJ/ CZERWIEC

akcesoria:


 tarka do stóp SOAP and GLORY

bardzo solidnie wykonana
3 powierzchnie tarcia do wyboru
wysuwany mały pilniczek
cena- ok. 7-8 funtów (boots)


       


podręczna szczotka do włosów




Zawsze mam ja ze sobą w torebce, zabiera mało miejsca, a jakże jest przydatna.
Jest rozkładana- z lusterkiem
Cena to - 1 funt.

PĘDZEL DO PUDRU
real techniques by Samantha Chapman



pozwala świetnie aplikować puder
wygodna rączka
włoski u nasady trochę sztywne,a u góry niesamowicie miękkie
cena:9,9 funta

POLECAM!


pielęgnacja:


Mimo pięknej pogody moja usta wciąż i wciąż są przesuszone. By doprowadzić je do normalnego stanu przed spaniem i rano nakładam 

balsamy BLISTEX.

 Ich cena to ok. 1 funt/szt. Mam ich kilka w różnych zapachach. Te tutaj to akurat wiśnia z maliną i kakaowy. chyba na zawsze pozostaną moimi ulubieńcami;)


 
O mleczku do oczyszczania twarzy z Celii pisałam już wsześniej. Poczytaj tu -->KLIK

Drugim produktem są nawilżane chusteczki , które posiadają wiele zastosowań. Używam ich do usunięcia resztek makijażu,do przetarcia rąk i odświeżenia się w podróży. Tak, tak- są zawsze z nami w samochodzie;) nie wspomnę, że czasami używam ich też do szybkiego przetarcia kurzy w pokoju;)

Makijaż

 

Kryjący podkład firmy GOSH- X- ceptional Wear
Dla mnie jest to godny zastępca Revlon colorstay.
Formuła oleista
Zapewnia dobre krycie

Dla przypomnienia :
posiadam skórę tłustą, problemową- kiedy rano nakładam do na twarz, makijaż wygląda perfekcyjnie, 
oczywiście po 3-4 godzinach wymaga poprawek, ale podkład wytrzymuje całe 9 h na mojej twarzy
 w 100% go polecam nawet do cery tłustej;)



 

FASHION POWDER- puder prasowany firmy VIPERA


-matuje
- wyrównuje koloryt
- ma przyjemny zapach
- przystępna cena (ok.8 zł)
-noszę go zawsze przy sobie 
- na pewno kupię go ponownie



MINERALNY PUDER WYGŁADZAJĄCO- MATUJĄCY FIRMY EVELINE COSMETICS



pierwsze co rzuca się w oczy jest piękne, eleganckie opakowanie- bardzo praktyczne!
- rzeczywiście wygładza skórę twarzy
- matuje średnio
- bezzapachowy
- cena: ja kupiłam na promocji w Biedronce za ok. 6 zł, normalnie w drogeriach to cena ok. 12 zł


To wszystko już na dzisiaj, chciałam jeszcze pokazać wam świetny lakier Nail Pop,ale z braku czasu zostawię go "do następnego razu". Złapał mnie jakiś okropny wirus gardła, kaszlę i boli całe ciało. Mam nadzieję, że szybko przejdzie;)
Wam życzę słońca i uśmiechów. Mam nadzieję, że któryś z moich ulubieńców przypadł WAM do gustu. Pozdrawiam serdecznie. M.